T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ÇORUM / MERKEZ - Kale Özel Eğitim Uygulama Okulu II. Kademe

Kale Özel Eğitim Uygulama Okulu II. Kademe

Telefon
0364 2122033
Belgegeçer
0
WEB
https://kaleozelegitimuygulama2.meb.k12.tr
Adres
Kale Mahallesi Kale Cengiz Topel Caddesi No 62 Merkez/ÇORUM
Vizyon
ÇORUM ÖZEL EĞİTİM MERKEZİ OLARAK VİYONUMUZ Her otistik bireyin tek, değerli ve toplumsal bir varlık olduğuna inanan; - Otistik bireyin bireysel farklılık ve yeterliliklerini merkeze alan; - Kişisel farklılıklara duyarlı ve farklılıkları zenginlik olarak gören; - Evrensel ve bilimsel dayanaklı eğitim-öğretim ilkelerini benimsemiş, çağdaş ve kaliteli eğitim uygulamalarına rehberlik eden; - Alanında Lider olmayı hedef alan bir kurum olmaktır.
Misyon
ÇORUM ÖZEL EĞİTİM MERKEZİ OLARAK MİSYONUMUZ Otizm bir hastalık değildir” felsefesinden yola çıkarak, otistik bireylerin yasal ve sosyal hakları çerçevesinde; Özel yetişmiş personel ve geliştirilmiş Bireysel Eğitim Programlarıyla, bireysel özellikleri, ilgi ve ihtiyaçları doğrultusunda bağımsız yaşam becerileri kazandırmak ve günlük yaşamda kullanmalarını sağlamak; - Tüm gelişim alanlarındaki potansiyellerini en üst seviyeye çıkarmak ve yaşantı zenginliği sunmak; Problem davranışlarını ortadan kaldırmak ya da en aza indirmek; - Otistik birey ve ailelerinin çevresi ile birlikte bilgi ve eğitim gereksinimlerini karşılamak için aile destek programları oluşturmak ve ailenin eğitim sürecine etkin katılımlarını sağlamak, böylece çocukların gelişiminde ortak tavır ve tutum geliştirmek. - Otistik birey ile çevresini birlikte ele alarak sosyal oryantasyonunu sağlamak.
Başarılar
Öğretmen :11
Öğrenci :9
Derslik :4
Kütüphane Kitap Sayısı :70
Öğretim Şekli :Normal
Saatler
09.00-14.40
Isınma
DOĞALGAZ
Bağlantı
ADSL
Yabancı Dil
Ulaşım
Belediye otobüsü ile ulaşım sağlanıyor
Servis Bilgisi
Okulumuzda taşımalı eğitim uygulanmaktadır.
Yerleşim Yeri
Akkent Mah. Akknet. 10 Cad. No:12/5 Merkez/ÇORUM
İl/İlçe Merkezine Uzaklık
8 KM
Kontenjan Bilgileri
Sportif Etkinlikler
Bilimsel Etkinlikler
Proje Çalışmaları
Yazdır